Pages

.

၀ိဥာဏ အင္အားျဖည့္ စာစုမ်ား ၁၃ မွ ၁၅

၀ိဥာဏ အင္အားျဖည့္ စာစုမ်ား (၁၃)

မယိုင္လဲေသာ စာရိတၱ
*****************
စင္စစ္၌ လူ႕ယဥ္ေက်းမႈ ဟူသည္ သဘာ၀တရား၏ဆန္႕ထြက္မႈ တစ္ရပ္သာျဖစ္၏။ လူသားတို႕သည္ ရိုးစင္းေသာ ၀တၳဳပစၥည္းမ်ားျဖင့္ ေနထိုင္ရွင္သန္ခဲ့ၾက၏။ ၄င္းမွတဆင့္ အေဆာက္အဦမ်ား၊ စက္ကိရိယာမ်ား၊ စက္ရံုမ်ား၊ စက္မႈဇံုမ်ား ႏွင့္ ေခတ္မီအသံုးအေဆာင္မ်ားအျဖစ္ ေျပာင္းလဲလိုက္ၾက၏။ ယင္းသို႕ျပဳလုပ္ေစရန္ လူသားတို႕ကို မည္သည္က တြန္းအားေပးခဲ့ပါသနည္း ? သဘာ၀တရား၌ ကိန္းေအာင္းေနေသာ တည္တံ့ခိုင္ၿမဲသည့္ ဂုဏ္သတၱိမ်ားပင္ ျဖစ္ပါသည္။ ၄င္းသဘာ၀ဂုဏ္သတၱိမ်ားကို လူသားတို႕ ရွာေဖြေတြ႕ရိွရာ၀ယ္ ၄င္းတို႕ကို အသံုးခ်၍ တိုးတက္မႈကို ရွာႀကံေဖာ္ေဆာင္ခဲ့ၾကသည္။ ယင္း ဓာတ္သေဘာ၌ ႀကိဳတင္ခန္႕မွန္းသိျမင္ႏိုင္မႈအခ်ဳိ႕ ရိွေနသည္။ ၄င္းအားျဖင့္ ထို၀တၳဳပစၥည္းမ်ားကို သက္ဆိုင္က႑တြင္ ယံုၾကည္စြာ အသံုးျပဳခဲ့ၾကျခင္း ျဖစ္သည္။ ျဒပ္စင္တို႕အတြင္းရိွ မူလဂုဏ္သတၱိမ်ား တစ္စံုတစ္ရာေျပာင္းလဲသြားလွ်င္ သို႕တည္းမဟုတ္ ၄င္းဓာတ္သဘာ၀ကို သိရိွမထားပါလွ်င္ လူ႕ယဥ္ေက်းမႈတစ္ရပ္လံုး ပ်က္စီးသြားႏိုင္ေပသည္။

ျမစ္ကူးတံတားတစ္စင္းတည္ေဆာက္လိုပါက သံမဏိကို အသံုးျပဳေလ့ရိွ၏။ ထိုသတၳဳ၏ခိုင္မာမႈကို ယံုၾကည္စိတ္ခ်ထား၍ တံတားကို ေတာင့္တင္းေစမည္ဟု ခန္႕မွန္းၾကျခင္းျဖစ္သည္။ အကယ္၍ သံမဏိသည္ ဖေယာင္းသဖြယ္ ေပ်ာ့က်သြားႏိုင္ေသာ္ ထိုတည္ေဆာက္မႈမွာ ျမစ္ေရျပင္ေအာက္ထဲ ေရာက္သြားရန္သာရိွ၏။ အေဆာက္အဦးတည္ေဆာက္ရာတြင္ အုတ္၊ ေက်ာက္ ႏွင့္ သရိုး(ဘိလပ္ေျမ)မ်ားကို ေရာစပ္အသံုးျပဳၾကသည္။ ၄င္းက ဖြဲ႕စည္းတည္ေဆာက္မႈကို ခိုင္မာေစေသာေၾကာင့္ျဖစ္သည္။ အကယ္၍ ေက်ာက္ႏွင့္သရိုးမွာ သဲ၏ဂုဏ္သတၱိမ်ဳိးသာ ရိွပါက အေဆာက္အဦမ်ား ၿပိဳလဲကုန္ေပလိမ့္မည္။ အီလက္ထရြန္မ်ား၏ ေရြ႕လ်ားမႈေၾကာင့္ သံလိုက္စက္ကြင္း ျဖစ္ေပၚလာရၿပီး ထိုမွတဆင့္ လွ်ပ္စစ္ကိုထုတ္လုပ္ႏိုင္ေၾကာင္း အမ်ားသိၾကေပသည္။ ထိုျဖစ္စဥ္လြဲေခ်ာ္ပါက ကမာၻတစ္ခုလံုး ေမွာင္အတိက်သြားေပလိမ့္မည္။



ရုပ္၀တၳဳပစၥည္းမ်ားထံ၌ ၄င္းတို႕၏သက္ဆိုင္ရာဂုဏ္သတၱိမ်ားဆံုးရံႈးသြားပါက လူ႕ယဥ္ေက်းမႈအေဆာက္အဦသည္လည္း ျဖစ္ေပၚမလာႏိုင္ေၾကာင္း ဤအျဖစ္မွ သိရေပသည္။ သက္ဆိုင္ရာဂုဏ္သတၱိမ်ားကို ထိန္းသိမ္းထားႏိုင္ေသာ အရာ၀တၳဳမ်ားကို ေမွ်ာ္လင့္ထားသည့္အရည္အေသြးႏွင့္အညီ အသံုးခ်ႏိုင္ပါမွ လူ႕ယဥ္ေက်းမႈအား တန္ဆာဆင္ႏိုင္ပါ၏။ ဥပမာ - ေရခဲစက္ရံုသည္ ေရကို ေရခဲအျဖစ္ ေျပာင္းလဲထုတ္ယူရမည္ျဖစ္သည္၊ ၄င္းအစား ေရေႏြးေငြ႕အျဖစ္ လွည့္ေျပာင္းထြက္ရိွလာလွ်င္ ေကာင္းက်ဳိးရိွပါေသးသေလာ။ ထို႕နည္းတူ သံသတၳဳသည္ အရည္က်ဳိစက္၌ အရည္ေပ်ာ္သည့္ ဂုဏ္သတၱိမရိွခဲ့လွ်င္ ေမာ္ေတာ္ကားႏွင့္အျခားစက္ပစၥည္းမ်ား မည္သို႕ထြက္လာႏိုင္အံ့နည္း ?

လူ႕ယဥ္ေက်းမႈအတြင္းမွ အရာ၀တၳဳမ်ားတြင္ ကိုယ္စီကိုယ္ငွ တိက်ေသခ်ာေသာ ဂုဏ္သတၱိမ်ား ေပၚလြင္ေနရမည္ျဖစ္၏။ ထိုနည္းလည္းေကာင္း လူမႈ၀န္းက်င္တစ္ရပ္သည္ ေျပျပစ္ေခ်ာေမာစြာ ႀကီးပြားတိုးတက္လာလိုေသာ္ ယင္းလူ႕အဖြဲ႕အစည္း၀င္ တစ္ဦးခ်င္းကိုယ္တိုင္က ရည္မွန္းသည့္အတိုင္းလုပ္ေဆာင္ႏို္င္စြမ္း ရိွရေပမည္။ သူတို႕ထံ၌ စာရိတၱ ဟူေသာ ဂုဏ္သတၱိလည္း ရိွရေပဦးမည္။ ရုပ္၀တၳဳ၏အဖိုးတန္ျခင္းမွာ ၄င္းတို႕အေပၚ ေမွ်ာ္လင့္ထားသည့္အတိုင္း အသံုးခ်ႏိုင္သည့္ အားကိုးေလာက္စရာဂုဏ္သတၱိရိွျခင္းေၾကာင့္ျဖစ္သည္။ အဖိုးတန္မႈသည္ ဂုဏ္သတၱိေပၚ မူတည္၏။ ထိုနည္းတူစြာ လူသား၏အဖိုးတန္ျခင္းမွာလည္း အေျခအေနမွန္သမွ်၌ စာရိတၱကို မယိုင္လဲေအာင္ ထိန္းသိမ္းႏိုင္ေသာ စြမ္းရည္အေပၚ မူတည္ေနပါ၏။ စာရိတၱက အရည္အခ်င္းကို ျပ႒ာန္းေပးသည္။ ဤအရည္အေသြးမ်ားေပၚလြင္ေနမွသာ လူပီသေသာလူ ျဖစ္ေပမည္။

အကယ္၍ လူတစ္ဦးသည္ ရိွသင့္ရိွထိုက္ေသာ လူ႕စာရိတၱအသြင္အျပင္မ်ားကို မျပသႏိုင္ပါက သူ၏အဖိုးတန္မႈ ဆံုးရံႈးသြားေၾကာင္း အဆိုရိွ၏။ ယင္းသို႕လူစားမ်ားျဖင့္ တည္ေဆာက္ထားေသာ လူ႕အဖြဲ႕အစည္းသည္ မတည္ၿငိမ္မႈ ႏွင့္ အလိုမက်မႈ၏ဒဏ္ကို ခံစားရေလ့ရိွသည္။ လူအသီးသီးထံ ေရွ႕ေနာက္မညီသည့္ ပံုပ်က္ပန္းပ်က္ စာရိတၱမ်ား ၀င္ေရာက္လာပါလွ်င္ ထိုလူ႕အဖြဲ႕အစည္းသည္လည္း တည္ၾကည္ခိုင္ခံ့မႈ ရိွေတာ့မည္ မဟုတ္ပါေလ။

လူ႕အဖြဲ႕အစည္း၀င္တို႕သည္ ကတိသစၥာတည္ၾကည္ရမည့္အစား က်င့္၀တ္ကိုေဖာက္ဖ်က္လာၾကလွ်င္ -
သေဘာထားႀကီးရမည့္အစား စိတ္ဓာတ္ေသးသိမ္က်ဥ္းေျမာင္းလာၾကလွ်င္ -
လူ႕အဖြဲ႕အစည္းတစ္ရပ္လံုးအတြက္ ေမွ်ာ္ကိုးစဥ္းစားရမည့္အစား မိမိတစ္ဘို႕တည္းအတြက္သာ စဥ္းစားေတြးေခၚလာၾကလွ်င္ -
ခြင့္လႊတ္မႈကို လက္ကိုင္ျပဳၾကရမည့္အစား အၿငိဳးအာဃာတတရားကို ကိုင္စြဲလာၾကလွ်င္ -
လိုက္ေလ်ာညီေထြသဟဇာတဆက္ဆံရမည့္အစား ထိပ္တိုက္ဆန္႕က်င္ကႏၱကျပဳလာၾကလွ်င္ -
သူတစ္ပါး၏အခြင့္အေရးကို အသိအမွတ္ျပဳရမည့္အစား မိမိကိုယ္က်ုဳိးမွအပ က်န္သည္ကို အခ်ည္းႏွီးဟု မွတ္ယူလာၾကလွ်င္ -
ကမ္းလက္တစ္စံုကို လွမ္းလင့္ရမည့္အစား ခ်ဳိးႏွိမ္ႏွိပ္ကြက္လာလွ်င္ -
အခ်ဳပ္အားျဖင့္ မိမိကိုဆက္ဆံေစလိုသည့္ပံုသ႑ာန္ႏွင့္ဆန္႕က်င္စြာ သူတစ္ပါးအေပၚျပဳမူဆက္ဆံလာၿပီဆိုလွ်င္ -
ယင္းလူ႕အဖြဲ႕အစည္းမွာ စာရိတၱယိုယြင္းပ်က္စီးျခင္းအျဖစ္သို႕ ေရာက္ေလ၏။

လူတို႕သည္ ေလာက၏အႏွစ္သာရကိုသိျမင္ၿပီး လူပီသေသာလူျဖစ္ပါမွ ခိုင္မာေတာင့္တင္းသည့္လူ႕အဖြဲ႕အစည္းကို တည္ေဆာက္ႏိုင္ပါမည္။ လူပီသေသာလူ ဟုတ္မဟုတ္မွာ စာရိတၱတရားက မွတ္ေက်ာက္ျဖစ္သည္။
သူတို႕သည္ အဓိဌာန္ျပဳပါက သံမဏိကဲ့သို႕ ခုိင္မာေစေသာ္ -
ႏွဴးညံ့ရန္လိုအပ္ပါက စီးေတြေနသည့္ေရအလား သိမ္ေမြ႕ေစေသာ္ -
ၿငိမ္သက္ရန္လိုအပ္ပါက ေက်ာက္တံုးမ်ားကဲ့သို႕ တည္ၿငိမ္ေစေသာ္ -
ခိုင္မာရန္လိုအပ္ပါက ေတာင္တန္းမ်ားအလား ၿမဲၿမံေစေသာ္ -
သတၱိႏွင့္ေရွ႕ေဆာင္ရန္လိုအပ္ပါက ေရဒလေဟာစီးသည့္အလား ထက္သန္မႈရိွေစေသာ္ -
လူပီသစြာ အေျပာႏွင့္အလုပ္ ညီညြတ္ေစေသာ္ -
ထုိသို႕ေသာလူမ်ားသည္သာ ေတာင့္တင္းခိုင္မာ၍ တည္ၿငိမ္ေအးခ်မ္းေသာ လူ႕အသိုင္းအ၀ိုင္းကို ဖန္တီးႏိုင္ၾကေပမည္။

လူ႕ယဥ္ေက်းမႈ၌ ေရနံႏွင့္သံသတၳဳမ်ားသည္ မရိွမျဖစ္လိုအပ္သကဲ့သို႕ အထက္ေဖာ္ျပပါဂုဏ္အရည္အေသြးရိွသူမွန္သမွ်ကို လူ႕အသိုင္းအ၀ိုင္းမွ လက္မလႊတ္မခံအပ္ေခ်။ အေၾကာင္းမွာကား - လူ႕ယဥ္ေက်းမႈကိုျဖစ္ထြန္းေစသည့္ အရာ၀တၳဳမ်ားထံ၌ ရိွသင့္သည့္ဂုဏ္သတၱိမ်ားက အလုပ္မလုပ္လွ်င္ လူ႕ယဥ္ေက်းမႈမွာ မရွင္သန္ႏိုင္သကဲ့သို႕ပင္၊ လူတို႕ထံရိွစာရိတၱမ်ားအတြင္း ကိုယ္ရည္ကိုယ္ေသြးလြဲေခ်ာ္ၿပီဆိုပါက ၄င္းလူ႕အဖြဲ႕အစည္းသည္လည္း တအိအိျဖင့္ နိမ့္က်ၿပိဳလဲသြားေတာ့မည္ ျဖစ္သတည္း။




၀ိဥာဏ အင္အားျဖည့္ စာစုမ်ား (၁၄)

တန္ဖိုး
*****
သမိုင္းပညာရွင္ႀကီး အိဗ္ႏု ခလ္ဒူးန္မွ အေၾကာင္းတစ္ရပ္ကို ေရးသားေဖာ္ျပခဲ့၏။ အီရတ္တပ္မေတာ္မွ ဗိုလ္ခ်ဳပ္ႀကီး အဗူ မူစာ အရွ္အရီသည္ မိမိလက္ေအာက္ရိွ မုစ္လင္မ္စစ္သည္တစ္ဦးကို မာန္မဲႀကိမ္းေမာင္းကာ ျပစ္ဒဏ္အျဖစ္ ေခါင္းတံုးရိတ္လိုက္ေလ၏။ ထိုစစ္သည္က မိမိဆံပင္မ်ားကို ေကာက္ယူၿပီး ခလီဖဟ္သမၼတႀကီး အုမရ္ထံသို႕ ေဆာင္ယူသြား၏။ ၄င္းေနာက္ ဆံပင္မ်ားကို ေရွ႕ခ်ျပကာ “ ဤသည္မွာ အသင္သမၼတႀကီး၏လူမ်ားမွ ကၽြႏ္ုပ္တို႕အား ဆက္ဆံျပဳမူသည့္ ပံုစံတည္း ” ဟု ေဒါသတႀကီး ေလွ်ာက္တင္ေလ၏။ သမၼတႀကီးသည္ ယင္းသို႕ အတင့္ရဲမႈကို ေစာ္ကားျခင္းဟု မယူဆသည့္အျပင္ ဤသို႕ဆိုလုိက္ေလ၏။
“ လူအေပါင္းသည္ အသင္ကဲ့သို႕သာ ရဲရင့္ၾကမည္ဆိုပါက ငါသည္ သူတို႕အား လက္၀ယ္ရနယ္ပယ္မ်ားထက္ပင္ ပိုမိုႏွစ္သက္မိမည္ျဖစ္ပါအံ့ (နယ္ေျမပိုင္နက္ထက္ ရဲရင့္သူမ်ားကိုသာ ေရြးခ်ယ္အံ့) ”။

ဤေနရာ၌ စစ္သည္ေတာ္၏ျပဳမူပံုအေပၚ အျမင္ႏွစ္မ်ဳိးျဖင့္ သံုးသပ္ႏိုင္၏။ မထီေလးစားအတင့္ရဲျခင္းႏွင့္မ်က္ႏွာေျပာင္တိုက္ျခင္း ဟု သတ္မွတ္ႏိုင္သလို၊ အျခားတစ္ဖက္မွာေတာ့ ရဲရင့္ျခင္းႏွင့္၀ံ့စားျခင္းကို ေတြ႕ျမင္ႏိုင္၏။ ခလီဖဟ္ အုမရ္သည္ စိတ္ဆတ္ေဒါသျဖစ္ေသာ အေပၚယံအျပဳအမူအား လ်စ္လ်ဴရႈၿပီး ၄င္း၏အတြင္းပိုင္းအရည္အခ်င္းကို အသိအမွတ္ျပဳခဲ့ေလသည္။

အကယ္၍ ခလီဖဟ္သည္ ယင္းအျပဳအမူကို ေစာ္ကားခ်က္ဟု မွတ္ယူၿပီး ၄င္းသူအား ေထာင္သြင္းအက်ဥ္းခ်ျခင္းျဖစ္ေစ၊ အနိမ့္ဆံုးအားျဖင့္ ျပင္းျပင္းထန္ထန္မာန္မဲႀကိမ္းေမာင္းျခင္းျဖစ္ေစ ျပဳလုပ္ခဲ့လွ်င္ ပုဂၢိဳလ္ေရးမၾကည္လင္မႈအေပၚ အသာစီးရမည္ပင္ျဖစ္၏။ သို႕ေသာ္ ယင္းသို႕ျပဳမူပါက ထိုအသာစီးရမႈသည္ ေရွ႕တန္းစစ္မ်က္ႏွာအတြက္ ရဲရင့္၀ံ့စားသူတစ္ဦးအား လက္လႊတ္ဆံုးရံႈးျခင္းသာလွ်င္ အဖတ္တင္သြားေပမည္ ျဖစ္သည္။

ထိုသို႕ေသာလူစားသည္ ရတနာမ်ားထက္ တန္ဖိုးရိွသည္။ ထိုသို႕ေသာလူစားမ်ဳိးမွာ ထာ၀စဥ္၀ံ့စားၿပီး ေဖာ္လံဖားမႈကို အေလးမေပး ဦးမညႊတ္တတ္၊ တာ၀န္မ်ားကို စြန္႕စြန္႕စားစားထမ္းေဆာင္ႏိုင္ၾကသည္၊ ကဲ့ရဲ႕ရႈတ္ခ်ျခင္း ႏွင့္ ေ၀ဖန္ေစာ္ကားျခင္းကို လ်စ္လ်ဴရႈႏိုင္ေသာ ႏွလံုးသားပိုင္ရွင္မ်ားျဖစ္ေလေသာေၾကာင့္ အေပၚယံသက္သက္မဟုတ္ေသာ အစစ္အမွန္အက်ဳိးေက်းဇူးျဖစ္ထြန္းလာေစေပသည္။




၀ိဥာဏ အင္အားျဖည့္ စာစုမ်ား (၁၅)

သစ္ပင္ကို ဆရာတင္
****************
သစ္ပင္ရဲ႕ပင္စည္ကို အပိုင္းႏွစ္ပိုင္းနဲ႕ဖြဲ႕စည္းထားတယ္။ အေပၚဖက္ျမင္သာတဲ့ အပင္ပိုင္း နဲ႕ မျမင္သာတဲ့အျမစ္ပိုင္း တို႕ျဖစ္ၾကတယ္။ ရုကၡေဗဒပညာရွင္မ်ားရဲ႕အဆိုအရ သစ္ပင္ဆိုတာ ေျမျပင္အထက္မွာ ထိုးေထာင္ေနသလို ေျမျပင္ေအာက္မွာလည္း တြယ္ကုပ္ျဖန္႕က်က္ထားပါတယ္တဲ့။ သစ္ပင္ေတြက ေျမျပင္အထက္မွာရပ္တန္႕လို႕ စိမ္းစိုလန္းဆန္းေနသလို မိမိကိုယ္တစ္၀က္ကိုလည္း ေျမျပင္ေအာက္မွာ ျမွဳပ္ႏွံထားၾကတယ္။ ဒါဟာ လူေတြကို သစ္ပင္ကေပးေနတဲ့ သင္ခန္းစာတစ္ရပ္ေပါ့။

“ ေအာက္ဖက္မွာေျခကုပ္ယူ၊ အထက္ဖက္မွာသီးပြင့္ၿမဲ၊ ဒါ ဗ်ာဒိတ္အစီအရင္ဘဲ ” လို႕ ဒႆနရွင္တစ္ဦးက ဖြဲ႕သီထားေလရဲ႕။ ရိုးတံရွည္မွာပြင့္ေနတဲ့ ႏွင္းဆီပန္းေတြဟာ အေရာင္အေသြးစံု၊ ပြင့္လႊာအထပ္ထပ္၊ ရနံ႕သင္းသင္း၊ မားမားစြင့္စြင့္နဲ႕ လွပမႈက ေျပာစရာမရိွဘူး။ ဒါေပမယ့္ သာမန္အျမစ္ေလးတစ္ခုက ေျမႀကီးထဲမွာ ပထမဆံုး အခိုင္အမာအျမစ္တြယ္ၿပီးပါမွ အဲ့ဒီတင့္တယ္လွပမႈဆိုတဲ့အဆင့္ကို ေရာက္လာရတာ မဟုတ္လား။ ေျမႀကီးနဲ႕ သစ္ပင္ပန္းမာန္ေတြဟာ အျပန္အလွန္ခ်ိတ္ဆက္မႈသေဘာကို ေကာင္းေကာင္းႀကီး နားလည္ထားၿပီးသားျဖစ္တယ္။

ကၽြန္ေတာ္တို႕ကေတာ့ သီးႏွံကို ဆြတ္ခူးမႈအေပၚမွာဘဲ အဓိက စိတ္၀င္စားေနၾကတယ္။ အျမစ္တစ္ခုတြယ္လာေအာင္ ထြန္ယက္စိုက္ပ်ဳိးတဲ့အျဖစ္ကိုေတာ့ အလြယ္တကူ ေမ့ေလ်ာ့ထားၾကတယ္ေလ။ ေျမျပင္ေပၚ ထိုးေထာင္ေနတဲ့အပင္ဟာ သူ႕အျမစ္ေတြကို ေျမေအာက္မွာ ခိုင္ၿမဲဖို႕ ကုပ္ယူထားရတာပါ။ ေအာက္ေျခမွာဖြံ႕ၿဖိဳးၿပီးမွ ေလထုေ၀ဟင္ထဲကို တိုးထြက္လာရျခင္းပါ။ အဲ့ဒီႀကီးထြားမႈက အထက္ကေန ေအာက္ကို စိုက္ဆင္းတာမ်ဳိး မဟုတ္ဘူး။ တကယ္လို႕ ကၽြန္ေတာ္တို႕ရဲ႕ျပင္ပဖြံ႕ၿဖိဳးတိုးတက္မႈကို ျဖစ္ထြန္းလာေစခ်င္ယင္ မိမိရဲ႕အတြင္းပိုင္းကို ဦးစြာ သန္မာအားေကာင္းေအာင္ ျပဳလုပ္ရမယ္ဆိုတဲ့ ေလာကသင္ခန္းစာသင္ၾကားေပးေနတာက သစ္ပင္ေတြပါဘဲ။ သစ္ပင္ဆီမွာ အသိရွာၾကရပါမယ္။

ကၽြန္ေတာ္တို႕ရဲ႕လူ႕အဖြဲ႕အစည္းကို ျပန္လည္သစ္လြင္လာေအာင္တည္ေဆာက္ဖို႕ မေမွ်ာ္မွန္းခင္
ကၽြန္ေတာ္တို႕ကိုယ္တိုင္က အေျခခံကစၿပီး ျပဳျပင္ေျပာင္းလဲလိုက္ရမွာ ျဖစ္ပါတယ္။

( M.W.Khan ၏ Teacher Tree ကို ျပန္ဆိုသည္ )


 July Yeyint

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.