Pages

.

ေပးဆပ္ရဲဖို႔ ျပင္ဆင္ထားၿပီးၿပီဆိုယင္ေတာ့ ေတာင္းဆိုဖို႔အတြက္ ေစာင့္ေနလိုက္ပါၿပီ

ေပးဆပ္ရဲဖို႔ ျပင္ဆင္ထားၿပီးၿပီဆိုယင္ေတာ့
ေတာင္းဆိုဖို႔အတြက္ ေစာင့္ေနလိုက္ပါၿပီ
******************************
အားနာမႈ၊ နားလည္မႈ၊ အနစ္နာခံမႈေတြကို
တံုးခုနင္းလို႔ တက္သြားယံုတင္မကဘူး -
(မိမိတို႔ရဲ႕ “အင္သိကၡာႀကီး” လူသိကုန္မွာစိုးတဲ့အတြက္)
ပုခံုးထမ္းတင္ေပးတဲ့သူကို ဘ၀ပ်က္ေအာင္ႀကံေဆာင္လို႔
လက္စ လက္န ေဖ်ာက္ခ်င္ေနၾကသူေတြ
(အလႅာဟ္အလိုေတာ္တူတဲ့ေန႔အထိ)
ေလာကမွာ ေမာ္ၾကြားႏိုင္ဦးမွာပါ။

အုပ္စုဖြဲ႕ၿပီး လူညီလို႔
ဤ ကို ကၽြဲ ဆိုၿပီးဖတ္ျပေနလုိ႔
ဖတ္ျပေနတာပဲ အဖတ္တင္ပါလိမ့္မယ္။
ဤကဤ ကၽြဲကကၽြဲ - ေျပာင္းလဲမသြားပါဘူး။
အစၥလာမ့္အမွန္တရားကို ဘယ္လိုဖံုးဖံုး
ေပ်ာက္ကြယ္မသြားပါဘူး။

ဟုကူးကုလႅာဟ္ တာ၀န္ေတြကို
တစ္ကမာၻလံုးလက္ခုပ္သံညံေအာင္
ဘယ္အဆင့္အထိလုပ္ျပေနပါေစ -
ဟုကူးကုလ္အိဗာ့သ္တာ၀န္ကို
ေလွာင္ေျပာင္သေရာ္ဖယ္ထုတ္လိုက္သူမွန္သမွ်
၀န္တိုစိတ္နဲ႔ လိုက္ၿပီးအညႊန္႔ခ်ဳိးေနသူမွန္သမွ်
ဘယ္လိုလူစားပဲ ျဖစ္ျဖစ္
ဒီဘ၀မွာ လက္မ,ေထာင္ႏိုင္ေပမယ့္
ေနာင္ဘ၀မွာ တစ္စ,မက်န္ ေပးဆပ္ရပါလိမ့္မယ္။

ေပးဆပ္ရဲဖို႔ ျပင္ဆင္ထားၿပီးၿပီဆိုယင္ေတာ့
ေတာင္းဆိုဖို႔အတြက္ ေစာင့္ေနလိုက္ပါၿပီ။

တစ္ခါက တမန္ေတာ္ျမတ္(ဆြ)သည္ အဆြ္ဟဗ္ေတာ္တို႕အား - သူဆင္းရဲအစစ္ မည္သူနည္း ဟု ေမးျမန္းေတာ္မူရာ သာ၀ကေတာ္မ်ားက - ေငြေၾကးဥစၥာအလ်င္းမရိွေသာသူကို ဆင္းရဲသားအစစ္ ဟု ထင္ျမင္ပါသည္ ဟု ေလွ်ာက္တင္ေျဖၾကားၾက၏။ ထိုအခါ ကိုယ္ေတာ္ျမတ္မွ မိန္႔ေတာ္မူသည္မွာ - ဧကန္မုခ် ဆင္းရဲမြဲေတသူအစစ္သည္ကား ကိယာမသ္ေန႔တြင္ ဆြလာသ္၊ ေဆြာင္မ္(ရိုဇာ)၊ ဇကာ့သ္ (စသည့္) အက်ဳိးကုသိုလ္မ်ားစြာကို ယူေဆာင္လာေသာ္လည္း
လူ႕ေလာကတြင္ တစ္ဦးတစ္ေယာက္အား ဆဲေရးတိုင္းထြာျခင္း၊ စြပ္စြဲသမုတ္ အသေရဖ်က္ျခင္း၊
တစ္ဥိီးတစ္ေယာက္၏ဥစၥာပစၥည္းအား မတရားသျဖင့္ စား/သံုးခဲ့ျခင္း၊ မတရားသျဖင့္ သတ္ျဖတ္ျခင္း၊ ရုိက္ပုတ္ျခင္းတို႔ကို ျပဳလုပ္ခဲ့သူျဖစ္၏။ သို႔ရိွရာ မိမိျပဳခဲ့ေသာေကာင္းမႈကုသိုလ္မ်ားကို ထိုသူတို႔အား ေပးေခ်လိုက္ရေပမည္။ အကယ္၍ ထိုသူတို႔အား ျပည့္ျပည့္၀၀ မေပးဆပ္လိုက္ရေသးဘဲ
၄င္း၏ကုသိုလ္မ်ားကုန္ခမ္းသြားပါက ယင္းမတရားခံရသူတို႔၏အကုသိုလ္မ်ားမွာ ထိုသူ႔အေပၚေပးျခင္းခံရလ်က္ ငရဲဘံုအတြင္းထည့္သြင္းလိုက္ေပအံ့။
ဆင့္ျပန္သူ - အဗူ ဟုရိုင္ရဟ္ (ရႆြိ) ( မုစ္လင္မ္ က်မ္း )

ၾကီးေလးေသာအျပစ္ဒုစရိုက္ - ကုနဟ္ ကဗီရဟ္မ်ားအနက္ အႀကီးမားဆံုး အျပစ္တစ္ခုမွာ မုစ္လင္မ္တစ္ဦး၏ဂုဏ္သိကၡာကို မတရားသျဖင့္ ေစာ္ကားျခင္းပင္ ျဖစ္သည္။
ဆင့္ျပန္သူ - အဗူ ဟုရိုင္ရဟ္ (ရႆြိ) ( အဗူ ဒါ၀ူးဒ္ က်မ္း )

ႀကီးေလးေသာ ကုနာဟ္ (အကုသိုလ္)ကို က်ဴးလြန္သူႏွင့္ပတ္သက္ၿပီး ခ်ီးက်ဴးေျပာဆိုပါက အရွင္ျမတ္သည္ အမ်က္ထြက္ေတာ္မူကာ အရ္ရွ္ ပလႅင္ေတာ္လည္း တုန္ခါသြားေပသည္။
ဆင့္ျပန္သူ - အနတ္စ္ (ရဒြိ) ( ဗိုင္ဟကီ က်မ္း )

အၾကင္သူသည္ အျခားသူတစ္ဦးအား ကာဖိရ္ သို႕မဟုတ္ အလႅာဟ့္ရန္သူ ဟု ေခၚေ၀ၚ သမုတ္ခဲ့လွ်င္ အေခၚခံရသူမွာ ထိုသို႕မဟုတ္ခဲ့ပါက ၄င္းသူ၏ေခၚေ၀ၚသမုတ္မႈသည္ ၄င္းသူထံသို႕သာ ျပန္လည္က်ေရာက္၏။
ဆင့္ျပန္သူ - အဗူ ဇရ္ (ရႆြိ) ( မုစ္လင္မ္ က်မ္း )

အၾကင္သူသည္ မုစ္လင္မ္ကို ဒုကၡေရာက္ေစရန္ လွည့္စားေသာ္ ထိုသူသည္ လအ္နသ္ (က်ိန္စာ) သင့္သူ ျဖစ္၏။
ဆင့္ျပန္သူ - အဗူ ဗကရ္ (ရႆြိ) ( သိရ္မိဇီ က်မ္း )

တစ္ဦးတစ္ေယာက္တြင္ ေလးခုေသာအက်င့္စြဲၿမဲေနပါက ထိုသူသည္ မုနာဖစ္က္အစစ္ျဖစ္ၿပီး၊ ထိုအက်င့္ေလးခုအနက္ တစ္ခုခုရိွပါက ၄င္းစရိုက္ကို မစြန္႔လႊြတ္သမွ်ကာလပတ္လံုး ထိုသူ႔တြင္ မုနာဖစ္က္၏လကၡဏာ ရိွၿမဲရိွေနအံ့။ ၄င္းအက်င့္ေလးမ်ဳိးမွာ -
+ မိမိထံ ယံုၾကည္စြာ (ပစၥည္း/စကား/တာ၀န္)တစ္စံုတစ္ရာအပ္ႏွံတုိင္း အလြဲသံုးစားလုပ္မည္။
+ စကားေျပာေသာအခါတိုင္း မုသားသံုးမည္။
+ ကတိေပးသည့္အခါတိုင္း ကတိမတည္ဘဲ လွည့္စားမည္။
+ ခုိက္ရန္ျဖစ္ပြားသည့္အခါတိုင္း ဆဲေရးတိုင္းထြာမည္။
ဆင့္ျပန္သူ - အဗ္ဒုလႅာဟ္ ဗင္န္ အမ္ရ္ (ရႆြိ) ( ဗုခါရီ၊ မုစ္လင္မ္ က်မ္း )
( ဆြလာသ္၀တ္ျပဳသူ၊ ရိုဇဟ္ေစာင့္ထိန္းသူ၊ မိမိကိုယ္ကို မုစ္လင္မ္ဟု ထင္ျမင္ယူဆေနသူပင္ျဖစ္လင့္ကစား အထက္ပါလကၡဏာမ်ားရိွေနသူသည္ မုနာဖစ္က္သာျဖစ္၏။ သာသနာ့ပညာရွင္အားလံုး၏ ညီညြတ္ေသာအဆိုျဖစ္သည္ )

ငါတမန္ေတာ္ျမတ္၏အြမၼသ္ထဲတြင္ ငါကိုယ္ေတာ္၏ေခတ္သမယရိွသူမြန္မ်ား (အဆြ္ဟဗ္ေတာ္မ်ား)သည္ အေကာင္းဆံုးျဖစ္သည္။ ထို႔ေနာက္ သာဗိအီမ်ား၊ ထို႔ေနာက္ သဗအ္ သာဗိအီမ်ားသည္ အေကာင္းဆံုးသူမြန္မ်ားျဖစ္ၾကၿပီး ထိုေခတ္ကာလသံုးခုေနာက္ပိုင္းတြင္ မုသားမ်ား ပ်ံ႕ႏွံ႔သြားမည္။ ၄င္းေနာက္ မည္မွ်ေၾကာက္စိတ္ကင္းၿပီး အသိမဲ့လာၾကမည္ဆိုေသာ္ သက္ေသမေတာင္းခံဘဲ မုသားသက္ေသထြက္ဆိုကာ မက်ိန္ဆိုခိုင္းဘဲ လိမ္လည္က်ိန္ဆိုၾကမည္။
ဆင့္ျပန္သူ - အုမရ္ (ရႆြိ) ( သိရ္မိဇီ္ က်မ္း )

အၾကင္လူသားတစ္ေယာက္အေပၚ မိမိဖက္မွ (အျခားမုစ္လင္မ္တစ္ဦးအား) ၄င္းသူ၏ ဂုဏ္သိကၡာႏွင့္ပတ္သက္ၿပီးျဖစ္ေစ၊ သို႔မဟုတ္ အျခား၀တၳဳပစၥည္းတစ္စံုတစ္ရာႏွင့္ပတ္သက္ၿပီး ျဖစ္ေစ တာ၀န္ရွိေနခဲ့လွ်င္ ယေန႔ပင္ (၄င္းေန႔ မေရာက္မီအလ်င္) ခြင့္လႊတ္ေၾကေအးမႈကို ေတာင္းခံၾကကုန္။ ၄င္းေန႔ (ကိယာမသ္) ေရာက္လာပါက ဒီနာရ္၊ ဒရ္ဟမ္ ေငြေၾကးတို႔ အသံုး၀င္မည္မဟုတ္။ ၄င္းေန႔တြင္ အေပးအယူစာရင္းအားလံုးကို ေကာင္းမႈကုသိုလ္ ႏွင့္ မေကာင္းမႈမ်ားျဖင့္သာ စာရင္းရွင္းၾကလိမ့္မည္ျဖစ္အံ့။ မတရားက်ဴးလြန္ေစာ္ကားမႈျပဳလုပ္ခဲ့သူထံတြင္ ေကာင္းမႈကုသိုလ္မ်ားရိွေနပါက မတရားျပဳခံရသူအား ေပးေလ်ာ္လိုက္ရမည္ျဖစ္သည္။ အကယ္၍ ၄င္းသူထံတြင္
ေကာင္းမႈကုသိုလ္မ်ား မရိွခဲ့ပါမူ မတရားက်င့္ခံရသူ၏အကုသိုလ္မ်ားအား လက္ခံရယူေစျခင္းျဖင့္ အစားေပးေလ်ာ္ေစအံ့။
ဆင့္ျပန္သူ - အဗူ ဟုရိုင္ရဟ္ (ရႆြိ) ( ဗုခါရီ က်မ္း )
 
 July Yeyint

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.