Pages

.

ေရေမႊးစြတ္၍ အျပင္ထြက္ေသားအမ်ိဳးသမီးသည္ ေဇနာဟ္ က်ဳးလြန္ျခင္းတစ္မ်ိဳးျဖစ္

ေရေမႊးစြတ္၍ အျပင္ထြက္ေသားအမ်ိဳးသမီးသည္ ေဇနာဟ္ က်ဳးလြန္ျခင္းတစ္မ်ိဳးျဖစ္

သာဝကျကီးအဗူမူဆာ သခင္မွအဆိုတစ္ရပ္လာရွိသည္
တမန္ေတာ္ျမတ္ (ဆြ) မိန့္ျကားေတာ္မူခဲ႔၏ ကာမဂုဏ္ အာရံုႏွင့္ ျကည့္ေသားမ်က္စိတိုင္းသည္ ေဇနာဟ္ က်ဳးလြန္သူျဖစ္၏ ထို့ေနာက္ အမ်ိဳးသမီးတစ္ဦးသည္ အျကင္အခါေရေမႊးစြတ္၍ အမ်ိဳးသားမ်ားျကားမွ ျဖတ္သြားခဲ႔ေသာ္ သူမသည္လည္းထိုအတိုင္းျဖစ္သည္ (ဝါ) ေဇနာဟ္က်ဳးလြန္သူျဖစ္၏
( အဗူဒါဝူဒ္ / သိရ္ေမဇီ)

ဤဟဒီးစ္ေတာ္ျမတ္တြင္ပထမပံုေသဥပေဒတစ္ရပ္ အေနျဖင့္ ကာမဂုဏ္အျကည့္ႏွင့္ျကည့္ေသားမ်က္စိတိုင္းသည္ ေဇနာက်ဳးလြန္သူျဖစ္၏ဟုမိန့္ျကားထားသည္ ထိုအမိန့္၌ အမ်ိဳးသား အမ်ိဳးသမီး ႏွစ္ဦးစလံုးပါဝင္ပါ၏ အျကင္အမ်ိဳူသားသည္ သူစိမ္း မိန္းကေလး ကိုျကည့္ခဲ႔ေသာ္ အျကင္အမ်ိဳးသမီးသည္ သူစိမ္းေယာက်ၤားေလးကိုျကည့္ခဲ႔ေသာ္ ေဇနာက်ဳးလြန္သူသာျဖစ္ေျကာင္းမိန့္္ျကားထားေပသည္ အမွန္တစ္ကယ္ ကိုယ္ထိလက္ေရာက္ က်ဳးလြန္ေသား လိင္ကိစၥမ်ိဳးသည္ ေဇနာမည္၏ သို့ရာတြင္ တမန္ေတာ္ျမတ္ (ဆြ) သည္ ေဇနာ၏ အေျကာင္းခံ အစြယ္ အပြားမ်ားကိုပင္ ေဇနာျပဳျခင္းဟု မိန့္ျကားထားသည္




ဟဒီးစ္ေတာ္တစ္ရပ္တြင္လာရွိသည္မွာ မ်က္စိမ်ား၏ေဇနာသည္ျကည့္ျခင္းျဖစ္သည္

နားမ်ား၏ ေဇနာသည္ နားေထာင္ျခင္းျဖစ္သည္

ႏႈတ္၏ေဇနာသည္ စကားေျပားျခင္းျဖစ္သည္

လက္၏ေဇနာသည္ ကိုင္တြယ္ျခင္းျဖစ္သည္

ေျခေထာက္၏ ေဇနာသည္ ၎ဘက္သို့သြားျခင္းျဖစ္သည္

စိတ္၏ေဇနာသည္ ကာမဂုဏ္ မ်ားကိုလိုလားတက္မက္ျခင္းျခင္းေမ်ာွ္လင့္ခ်က္ထားျခင္းတို့ျဖစ္သည္

ဤသည္ျဖင့္သိရသည္မွာ လိင္ႏွစ္ခုစပ္ ယွက္ျခင္းသည္ ေဇနာျကီးျဖစ္ေသာလည္း ေဇနာျဖစ္သလိုအစိ္တ္အပို္င္းမ်ားသည္လည္း ေဇနာျပဳျကေျကာင္းသိရသည္ သို့ျဖင့္မိန့္ျကားသည္မွာ သူစိမ္းအမ်ိဳးသား အမ်ိဳးသမီးႏွစ္ဦး ျကည့္ျခင္းသည္လည္းေဇနာျဖစ္သည္ ႏႈတ္အရသာခံ၍စကားေျပားျခင္းသည္လည္းေဇနာ သူစိမ္းအမ်ိဳးသား အမ်ိဳးသမီးတစ္ေယာက္စီ ကာမဂုဏ္အာရံုျဖင့္သြားျခင္းသည္လည္းေဇနာျဖစ္သည္

လက္ျဖင့္တစ္ဦးတစ္ေယာက္ကိုကိုင္ျခင္းသည္လည္းေဇနာျဖစ္သည္ ထို့ေနာက္ တမန္ေတာ္ျမတ္ (ဆြ) သည္ အထက္ပါ အရာမ်ားကို မိန့္ျကားျပီးေနာက္ ဆက္လက္၍ အျကင္အမ်ိဳးသမီးသည္ ေရေမႊးစြတ္၍ အမ်ိဳးသားမ်ားျကားမွျဖတ္သြားခဲ႔ေသာ္ သူမသည္လည္းေဇနာ က်ဳးလြန္သူျဖစ္သည္ဟု မိန့္ျကားေတာ္မူခဲ႔၏ အဘယ့္ေျကာင့္ဆိုေသာ္ ေရေမႊးစြတ္၍ အမ်ိဳူသားမ်ားအနားမွ ျဖတ္သြားျခင္းသည္ အမ်ိဳးသားတို့အားျမဴဆြယ္ျခင္းအေျကာင္းခံျဖစ္သည္ သို့ျဖစ္၍ ဤသည္ကိုလည္း ေဇနာက်ဳးလြန္ျခင္းဟု ေျပားေတာ္မူခဲ႔၏

အျကင္အခါဖိုမတို့သည္ ေဇနာအဆင့္သို့ေရာက္သြားခဲ႔သည္ဆိုေသာ ထိုကိစၥသည္ တမဟုတ္ျခင္း ျဖစ္သြားသည္မဟုတ္ ပမာဏအားျဖင့္ ႏွစ္ဦးႏွစ္ဝ နီးစပ္မႈ႔ရရွိေစရန္ အမ်ိဳးမ်ိဳးေသားျမဴဆြယ္မႈ႔မ်ားျပဳျကျပီး ေဇနာအဆင့္သို့ေရာက္ျကသည္ျဖစ္သည္ သိုု့ုျဖစ္၍တရားေတာ္သည္ မိမိအလိုပါေအာင္ ဆြဲးေဆာင္ေစေသာ္ အလို ရမက္ ျကြေအာင္ လံုးလထုတ္ေသားအေျကာင္းအရာမ်ားကိုပင္ ေဇနာ ဟု သတ္မွတ္ခဲ႔ေပသည္

အကယ္၍ အမ်ိဳးသမီးတစ္ဦးအား ေရွာင္တခင္ အမွတ္မထင္ပဲ အျပင္ထြက္ခဲ႔ရလ်င္ ပရ္ဒါ အျပည့္ႏွင့္ထြက္ျပီး အမ်ိဳးသားမ်ားႏွင့္ေရွာင္တိမ္းလ်က္ လမ္းေဘးမ်ားမွေလ်ွာက္သြားခြင့္ရွိသည္ ေရေမႊး အေမႊးအျကိဳင္မ်ားကိုစြတ္၍ အျပင္ထြက္ျခင္းသည္ အကယ္၍ပင္ ဗြရ္ခါ အတြင္း၌ ရွိေစကာမူ တရားေတာ္ျမတ္သည္ ၎ကိစၥကိုမည္မွ် မေကာင္းဟု သတ္မွတ္ထားသည္ဆိုေသာ တမန္ေတာ္ျမတ္ (ဆြ) က ဤသို့ျပဳေသားအမ်ိဳးသမီးသည္ ေဇနာက်ဳးလြန္သူျဖစ္သည္ဟုမိန့္ခဲ႔ေပသည္ ဤ သို့လည္း အမ်ိဳးသမီးမ်ား အိမ္ထဲ အိမ္ျပင္း ၌ သန့္ျပန့္ေသားေရေမႊးအေမႊးအျကိဳင္မ်ားကို သံုးစြဲးခြင့္မရွိေပ တမန္ေတာ္ျမတ္ (ဆြ) က အမ်ိဳးသားမ်ား၏ ေရေမႊသည္ အေရာင္မစြန္းပဲ အနံ႔ျပန့္ေသားေရေမႊးမ်ိဳးျဖစ္ေစရျပီး အမ််ဳိးသမီး စြတ္ေသား ေရေမႊးသည္ အေရာင္ စြန္း၍ မသင္းျပန့္ေသား အရာျဖစ္ေစရမည္ဟု မိန့္ခဲ႔ေလသည္ (သိရ္ေမဇီ)

အဘယ့္ေျကာင္းဆိုေသာ္ အမ်ိဳးသမီး အား လင္ေယာက်ၤား ႏွင့္သာ အနီးကပ္ဆံုးေနရမွာျဖစ္သည္ မိမိခင္ပြန္းသည္ ေယာက်ၤားမွ အနံ႔ေျပာ့ေသား အေမႊးရနံ႔ကို အနားကပ္၍ ရရွိမည္သာျဖစ္သည္ အျကင္အခါ အမ်ိဳးသမီးစြတ္ထားေသား အေမႊးရနံ႔သည္ မိမိ လင္ေယာက်ၤားအျပင္ မည္သူ့ကိုမွ ရလိုသည္မဟုတ္ေသာ္ သင္းျပန့္ေသာ အေမႊး ရနံ႔ကို စြတ္ထားရန္လည္း မလိုအပ္ေတာ့ေခ်


အခ်ဳပ္ဆိုရေသာ္ အမ်ိဳးသမီးတို့သည္ သူစိမ္းေယာက်ၤား အမ်ိဳူသားမ်ားႏွင့္ အရာ ရာမ်ားတြင္ ေရွာင္ ၍ ေနရန္ အေရးျကီးလိုအပ္ေပသည္ မိမိ၏ အေမႊးရနံ႔ကိုပင္ မရရွိေစရန္ ေနရမည္ျဖစ္ေပသည္

အစၥလာမ္ အမ်ိဳးသမီးမ်ားအားလံုးတမန္ေတာ္ျမတ္ (ဆြ) မိန့္ျကားေတာ္မူခဲ႔သည့္အတိုင္း ျပဳမူက်င့္ျကံေနထိုင္ႏိုင္ရန္အလႅာဟ္အရွင္စြမ္းအားေပးသနားေတာ္မူပါ



Har Fiz

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.